Tuesday, November 11, 2008

how much do you love your favorite mustache'd popout maker...

...enough to get mirroring "R." symbols tattooed on your blades? It's my last day at the shop today, so I'm going out with a bang.

15 comments:

tmoney said...

Ha ha.
Good send off.

Good luck in Cali.

Patti said...

Last day... I'm happy for you, but sad for McKevlins!

Best wishes, Ian.

Nice pic, btw. LOL

Chris said...

I sent this over to the rusty crew - nice - see you soon

Anonymous said...

http://today.msnbc.msn.com/id/26184891/vp/27660197#27660197

40 plus wave

Old Kook said...

There's something almost ominous about this picture and it being your last day....hopefully not a sign of things to come. (Although, not on Tim's watch at least)

Good luck in Cali.

Believe it or not, you might actually be missed.

Aloha.

Anonymous said...

Thanks for the great posts Ian.

You will be missed.

Grumpy old man rules !!!

Oh I like r boy with the baggies over the wetsuit.

Ian... said...

Thanks bitches, it been fun, but the ride ain't over yet. I got an iPhone, a new truck, two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a salt shaker half full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers ... and also a quart of tequila, a quart of rum, a case of Budweiser, a pint of raw ether and two dozen amyls, a cat, a dog and a couple surfboards.

Stay tuned...it's gonna get weird.

Phil and Erik K. said...

Good luck in Cali brah! Hope to run into you out there sometime. It's been real. Stay "Moist".

djjahd said...

whatever..... get the hell out of here.... just keep posting on something so i can have a good laugh every other day... i am upset that my picture never ended up on the blog as a kook customer... good luck on the other coast and keep in touch so me and my kids have a good place to come SUP...

Peter Kohn said...

Got your message yesterday....Gonna miss ya mug in the line up. Hope to see you at the Roast(SAT?). Call me cuz my cell phone all pau with your text in it!!!
Much Aloha and best wishes always,
Peter and Hampton

Anonymous said...

I'm just glad that's not me standing there looking like a dumb ass. We will miss you. Thanks for all the advise, the board repair and excellent sense of humor. Take care good luck and remember you don't have to do all those drugs in one day. My wife was a friend of Hunter S Thompson's and man can doing all that stuff at once make you crazy. Fear and loathing.

Anonymous said...

i need to see at least one man missing his teeth smiling, an over-sized random object only americans would enjoy, and my favorite "what the hell is that. no. seriously. WHAT THE HELL IS THAT" moment!

be safe

Jimmy Slade said...

Goodbye Grrrr...

One more drink before you go?

Its gonna be weird having no one dropping in on me at the washout...wait, that'll still happen. Ill just have to find someone elses brand new board to ding I guess.

You and Mary have fun and come visit. The trailer door will always be open to the both of you.

Oh, and Roddy says to tell Lucky to kiss his ass. He never liked him anyways.

Thanks for everything,

Luke

Asian Persuasion said...

Brother from another Mother??!! You know how i feel IR! I'm gonna miss your humor around here and someone to get all IRRRR like on me. Get a couch ready for me to stay on so i can come Rip it with you and the real mary in SD soon. Safe Travels! Let wally smack you in the face for me once more:)

HAVERICKS02 said...

tha IR is Pau on Follai'i !
They are going to be missing your varied bag of tricks on dis Island fo sho.

Nice H.S. Thompson tribute...

Mahalo!